July Musings :: بازگشت به تجارت (و به روز رسانی یک زندگی!)
نوشته شده توسط : بازسازی ساختمان
سلام دوستان عزیز و تابستان خوش !! متوجه می شوم که تقریباً دو ماه از ارسال یک وبلاگ در اینجا می گذرد ، که مطمئناً وقتی تصمیم گرفتم در آوریل کمی استراحت کنم ، قصد من نبود. چند ماه گذشته گذشت و وقتی متوجه شدم ماه ژوئیه است و من هنوز در اینجا حضور ندارم ، فکر کردم زمان آن رسیده است که قبل از شروع مجدد محتوای معمولی ( به طور کامل) ، همه را به روز رسانی کنم . ساخت ویلا در شمال
بعد از آخرین فروشگاه پاپ آپ ما در آوریل ، من واقعاً به تنظیم مجدد نیاز داشتم. انرژی ای که من ابتدا با آن وارد دنیای پس از قرنطینه شدم - بدیهی است - پایدار نبود. من میزان کار روزانه ، ورودی ، معاشرت و شلوغی را که بدن و مغزم اکنون قادر به انجام آنها بود ، بسیار دست کم گرفته بودم. پس از یک سال تعادل مجدد و اولویت بندی ، باید بهتر می دانستم ، اما عادت های قدیمی به سختی می میرند ، درست است؟ به خصوص هنگامی که شما در مورد پروژه های جدید هیجان زده هستید ، مانند من در مورد مغازه . این خنده دار بود که فکر کنم من یا هر یک از ما می توانیم فقط دکمه رزومه را روی زندگی بزنم ، و من از رفتن و رفتن خسته شدم.
 
به نظر می رسد این خستگی برای بسیاری از ما واقعی است. از یک سو ، ما بسیار آماده هستیم تا زندگی در حباب های خود را متوقف کنیم ، از صفحه نمایش خود خارج شویم و به واقعیت ملموس بازگردیم. برای من ، این احساس دقیق باعث شد که وقت گذرانی آنلاین ناتمام باشد و در واقع آن جایی که می خواستم نباشد - از این رو غیبت من در اینجا.طراحی دکوراسیون داخلی در رشت  از سوی دیگر ، بازگشت به برنامه شلوغ تر ، دیدن دوستان و خانواده و انتظار کارکردن مانند گذشته ، غیر واقعی است. بنابراین ، در ماه گذشته ، خودم را در حال تعیین مرزهای جدید دیدم. نه گفتن به برخی از پاتوق ها. رد کردن قطعات کاری به خودم زمان بیشتری می دهم تا بفهمم این سرعت جدید چگونه است. و به نتایجی رسیده ام
 
 
هرکسی که کارآفرین است از لذت (کنایه) بازی در نقش مدیرعامل ، COO ، CFO ، مدیر بازاریابی ، بازگرداندن ایمیل ، متعادل کننده کتاب ... همه چیز را تا Errand Runner می داند . من 14 سال است که این وبلاگ و این کسب و کار را به تنهایی اداره می کنم (سالگرد ما در ماه مه بود!) ، و در این مدت بسیار بیشتر از ایجاد محتوا در اینجا کاوش کرده ام. من ویراستار بازار ، فروشنده و طراح داخلی بوده ام. من در باشگاه های شام همکاری کرده ام ، فضاهای مشارکتی را اجرا کرده ام (هنوز هم وجود دارد!) و محصولاتی را در مجموعه هایی مانند آمازون و استارباکس طراحی کرده ام. من آنقدر رویدادها را پرتاب کرده ام که مسیر خود را از دست داده ام ، و همه این کارها را در حین اجرای این فضای آنلاین زیبا انجام داده ام. خرید چمن مصنوعی در رشت
 
نگاه کردن به این لیست بسیار کامل باعث افتخار و خستگی کامل من می شود! بسیار خوشحالم که در حین بررسی انواع مشاغل خلاق ، از فرصتهایی که در اختیار من قرار گرفت استفاده کردم. هر کدام از آنها به من کمک کردند تا مسیرم را روشن کنم و مرا به شخصیت امروز تبدیل کردند. علاوه بر این ، سال گذشته یا بیشتر بالاخره فضای لازم را برای عقب نشینی و تمرکز مجدد بر آینده این وبلاگ و این مشاغل فراهم کرد ، اگر شما هم مشاغل خانگی را برنامه ریزی می کنید ، این مقاله را توضیح دهید که چگونه می توان به بهترین نحو رشد کرد فشار جانبی . در حالی که مدتی است می دانم تغییرات لازم است اتفاق بیفتد ، بالاخره قدم هایی را در راستای آن تغییرات شروع کردم ، که بسیاری از آنها را در پاییز امسال به ثمر می رسانید! پس چه چیزی در پیش است؟ در اینجا یک نگاه سریع ، که خیلی بیشتر در آینده وجود دارد ...
 
 
 
نام تجاری جدید و وب سایت: بزرگترین خبری که باید به اشتراک بگذارم این است که من شروع به کار روی یک ظاهر کاملا جدید و نه تنها برای وبلاگ بلکه برای نام تجاری کلی کرده ام. ما این سایت را با فروشگاه و خدمات من ترکیب می کنیم تا تجربه منسجمی را ایجاد کنید که کاوش و پیمایش آن آسان است. من بسیار در این مورد در سطوح مختلف هیجان زده هستم ، و امیدوارم شما را نیز هیجان زده کند! سایت جدید بسیار هماهنگ تر از جایی است که من از نظر شخصی و زیبایی شناسی در آن هستم.
 
فروشگاه:  مغازه کمی بیشتر متمرکز می شود ، زیرا این فضا اخیراً بیشترین لذت را برای من به ارمغان آورده است. این یک افزودنی تازه برای مجموعه من بود ، و من از هیجان جستجوی گنج برای کالاهای پرنعمت ، انتخاب وسایل از صنعتگران مورد علاقه ام و تفریح ​​با مغازه های بازشو موضوعی اینجا در سیاتل لذت بردم. تجربه قبلی من در امر تجارت به من آموخت که چقدر دوست دارم در حالی که از اجتماع حمایت می کنم ، برای مردم تجربه ایجاد کنم ، و این گونه است که من به این فضای جدید برخورد کرده ام. آیا ما نیز به زودی مغازه آجر و ملات می بینیم؟ گوش به زنگ باشید!
 
وبلاگ: من به ارسال به وبلاگ ادامه خواهم داد ، اما بیشتر پشت سر گذاشته می شود ، زیرا احتمالاً فقط یک بار در هفته پست ها وجود خواهد داشت. من می خواهم پست های عمدی و الهام بخش بیشتری را به این فضا بازگردانم و محتوای اصلی اصلی بر روی موضوعات مشابهی که همیشه دوست داشتیم با شما به اشتراک بگذاریم متمرکز شود: طراحی داخلی ، تورهای خانگی ، نکات برجسته محلی ، دستور العمل ها ، سفرها و پست های شخصی. ما محتوای بیشتری از فروشگاه را نیز به اشتراک خواهیم گذاشت - خرید آجرنما در رشت موارد مورد علاقه ، رویدادها و موارد دیگر را به اشتراک می گذاریم.
 
خدمات استایل: در حالی که زمان صرف شده با مشتریان طراحی داخلی را بسیار دوست داشتم ، آموخته ام که اشتیاق و نقاط قوت من در جزئیات نه در تصویر بزرگتر. حقیقتی که نباید هیچ کس را شگفت زده کند! بنابراین ، در حالی که من با چند طراح دیگر در سیاتل همکاری خواهم کرد تا پروژه های بزرگتری را در اینجا و آنجا انجام دهم ، تنها خدماتی که من مستقیماً به مشتریان ارائه می دهم ، طراحی داخلی است. چیزی که من در مورد این عنصر از روند طراحی دوست دارم این است که در آن ما می توانیم داستان صاحبان خانه را بیان کنیم. افزودن شخصیت از طریق یافته های قدیمی ، آثار هنری و لمس های نهایی. و البته ، مقابله با نقاط مشکل مانند قفسه های بزرگ کتابخانه یا گوشه های ناخوشایند. به زودی اطلاعات بیشتری در این مورد اضافه خواهم کرد ، در حالی که بسته ها و پیشنهادات بیشتر فاش شده پاییز می آیند! ما '
 
 
 
بنابراین شما آن را دارید دوستان - خیلی چیزهای خوب در افق است! من سرانجام احساس می کنم دوباره نیرو می گیرم و با جهت گیری که همه چیز در اینجا در حال انجام است هماهنگ می شوم ، و نمی توانم منتظر بمانم تا مراحل بیشتری را با شما به اشتراک بگذارم. امیدوارم برای سواری در کنار هم بمانید!
 
منابع




:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: